Levél férjemnek

 2010.10.07. 00:35

Az értesítés állítólag megjött a bíróságtól. A postaládámban még nem landolt, semmilyen hivatalos papír. Majd megkérdezem hova mikor mivel miért(még utoljára) kel menni. Veszek ki szabadságot, aznap vihar lesz fejemben nem dolgozom az az én napom lesz szomorúan.

Gyereknél voltam délután kérdeztem válótársam mit adjak vacsira, válasz: old meg. Néztem hűtőbe semmi érdekes, persze én készültem voltam boltban (ő nem hanem oldjam meg igen ő marad majd a gyerekkel).

Gyereket nem akarom kiszakítani mostani helyzetéből(szobája környezete maradjon állandó) kisebb legyen a váltás.

Válótársam mindig szól, hogy mit csináljak hogyan neveljem persze csúnyán szól és kiabál még mindig.

Mosolyogjatok magatoknak. Nem vagytok egyedül.

Címkék: gyerek értesítés vacsora válótárs

A bejegyzés trackback címe:

https://valoterem.blog.hu/api/trackback/id/tr432352133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása