Ezt akartam felolvasni

 2010.11.11. 22:57

 Mi hárman mindenek felett.

A kapcsolatban élők nem szidják egymást.
Támogatják egymás lelkét, szellemét.
A házassági fogadalom egy megfogalmazott kapcsolati irányelv, csak nem sokan követik sajnos.
Válni könnyeb mint újrakezdeni. (újdonság szele, önzőség, kiváncsiság az újra)
Újra kezdeném. Nálam nincs jobb a gyermekemnek.
Nem akarok külön élni a gyermekemtől. Nem szolgáltam rá.
Rengeteget segítettem példás szülőként tevékenykedtem a háztartásban. (csecsemő-diploma)
Megcsalt, tönkretett társam.
Válni akar mert magasszintű képességeim mélyen megismerik a másikat és egyenes, tiszta párbeszéd formájában megmondok mindent.
Gyermekem nem veszem ki jelenlegi környezetéből mert így is nagy fájdalom neki, hogy külön él tőlem.
Család, barátok, szomszédok itt nyilatkoznának, hogy én alkalmasabb vagyok a gyermeknevelésre, de mondtam nekik, hogy ahol most lakik a gyermek onnan nem hozom el.
Igazam nem hírdetem de vitathatatlan.
A jövőben a hatások ellenére mint eddig is élő-igazi szüleje leszek továbbra is gyermekemnek.
Napi kapcsolat, kérdés-válasz, bizalom és barátság felépítése.



Család---csonka család---új család
Saját gyerek---közös gyerek
Párok előző kapcsolatai.
Kitágul a család fogalma mert gyerekek által összekapcsolódnak a új párok-volt párok.
Segítjük egymás gyerekeit, mert mindenkinek csak ez lehet a legfontosabb.
Közös beszélgetéseken alapuló szerető-nevelő közösségek jönnek létre.
A régi és új párok szinte átveszik a nagyszülő szerepét (későn szülnek a nők-párkapcsolatokat váltanak).
Ha elfogadjuk a válást el kell fogadnunk az új nevelő közösségeket.
Tisztelet, szeretet, segítségnyújtás.
 

 

Engem ki véd meg a mai napig tartó csúnya-alpári-lenéző beszédtől.
 


 

Címkék: szülő fogadalom közösségek képességeim irányelv igazam

A bejegyzés trackback címe:

https://valoterem.blog.hu/api/trackback/id/tr892442753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása